CONDITIE TRAINING ZELFSTANDIG

Wil jij graag zelfstandig werken aan je conditie en techniek maar niet tijdens het drukke banen zwemmen. Of zwem je graag in een baan waarin iedereen hetzelfde programma zwemt? Dan is onze speciale Zelfstandige Conditie Training iets voor jou!

ZELFSTANDIG AAN DE SLAG

Iedere zaterdagochtend start de training op de kant. Hier legt één van onze Personal Swimming trainers de techniekoefeningen en het programma uit. Elke week krijg je een ander techniek focuspunt mee. Na de uitleg, kun je starten met de warming-up en het zwemprogramma. Je kunt nu in een ideale omgeving zelfstandig aan de slag met een uitdagend zwemprogramma gericht op het verbeteren van jouw zwemconditie en techniek.

Diverse technieksets, interval- en duurtrainingen, maar ook sprintsets en krachtoefeningen maken jou elke week een betere zwemmer. Naast de borstcrawl worden er ook andere slagen gezwommen. Het beheersen van verschillende zwemtechnieken maakt jou een completere zwemmer.

Doe je mee aan onze Conditie Training of ontvang je de Club Mailing dan is deze zelfstandige training een mooie aanvulling. We zwemmen namelijk het Zelfstandig Conditie Programma uit de Club Mailing. Het Zelfstandig Conditie Programma uit de Club Mailing is een andere training dan het zwemprogramma van de Conditie Training. Deze trainingen vullen elkaar aan en behandelen elke week dezelfde techniek oefeningen.

SCHRIJF JE IN!
BOEK EEN LOSSE TRAINING VOOR €7,95 PER SESSIE

De trainingen worden gezwommen in groepsverband van maximaal 16 deelnemers.

INSCHRIJVEN

WAT KUN JE VERWACHTEN

De zwemtraining zelf duurt 60 minuten (plus eerste minuten toelichting / warming-up) en biedt ruimte voor maximaal 6 personen per baan. Tijdens de trainingen maken we gebruik van diverse materialen die je mag lenen, zoals zoomers, snorkels en handpaddles.

Een programma van de Zelfstandige Conditie Training bestaat uit een warming-up, een serie techniekoefeningen, een conditieset en een cooling-down.

MEER INFORMATIE

  • Passende zwemkleding: een bikini of een beachshort zwemt niet prettig
  • Zwembril: prettig voor de ogen en onder water meekijken bij uitleg van techniek. Er is een testkit aanwezig in het zwembad, zodat je zwembrillen kunt passen.
  • Zwemplank en beendrijver: tijdens de Conditie Training heb je een basisset nodig. Deze bestaat uit een zwemplank en beendrijver. Met deze materialen kun je buiten de lessen om ook zelfstandig trainen en werken aan de techniek oefeningen die we tijdens de cursus doen.

Alle benodigdheden voor de Conditie Training zijn verkrijgbaar in onze Personal Swimming webshop.

Zwemmers die willen deelnemen aan onze Conditie Trainingen moeten minimaal 100-200 meter borstcrawl aan één stuk kunnen zwemmen. Kun je dit nog (net) niet? Kijk dan eens bij ons cursusaanbod. De Borstcrawlcursus of de Borstcrawl Techniek Upgrade Training zou misschien wat voor jou kunnen zijn!

Daarnaast dienen deelnemers minimaal in het bezit te zijn van zwemdiploma A. Bij deelname jonger dan 18 jaar is schriftelijke toestemming vereist van ouder of verzorger.

Mocht je onverhoopt een training missen dan is het helaas niet mogelijk om deze in te halen.

De Zelfstandige Conditie Trainingen gaan het hele jaar door en zijn elke zaterdag ochtend. Alleen in de zomer- en Kerstvakantie is er geen training.

CLUB MAILING

De Club Mailing is een wekelijkse aanvulling op je training. Je krijgt een zwemprogramma, achtergrondinformatie en tips van onze coaches. De oefeningen die we in de Zelfstandige Conditie Training doen worden uitgebreid en duidelijk beschreven in woord en beeld. Dit in combinatie met de Monthly Challenge maakt van de Club Mailing een inspirerende, motiverende en uitdagende manier om je zwemmen naar een hoger plan te tillen.

CONDITIEPAKKET

Met deze zwemmaterialen heb je een zeer complete set om alle techniek oefeningen uit te kunnen voeren. Het Conditiepakket bestaat uit een Speedo Kick BoardElite PullbuoyBiofuse Fin en de Power Paddle. De materialen zijn speciaal ontworpen om de arm- en beentechniek te verbeteren en te versterken. Het los trainen van de arm- en beenslag is een heel goed conditie element in een zwemtraining. Profiteer van het pakketvoordeel en shop nu!

INSCHRIJVEN CONDITIE TRAINING

Boek een losse training of schaf een pakket aan startend vanaf 11 januari t/m 4 april 2020.

INSCHRIJVEN Zaterdag 07.50

Is het tijdstip of datum van jouw voorkeur al volgeboekt? Neem dan contact met ons op, dan zetten we je op de wachtlijst.

NOG NIET HELEMAAL KLAAR VOOR DE ZELFSTANDIGE CONDITIE TRAINING?

Doe mee aan de Zelfstandige Conditie Training als je al minimaal 100-200 meter borstcrawl aan één stuk kunt zwemmen. Lukt dit nog niet helemaal? Bekijk dan onderstaande opties eerst!

ADEMHALING TRAINING PACK 1

MET EEN TRAINING PACK KUN JE ZELF AAN DE SLAG MET ONZE TRAININGEN. IN 5 SESSIES LEER JE DE FIJNE KNEEPJES VAN DE BORSTCRAWL ADEMHALING.
MEER INFORMATIE

PRIVÉLES

WERK ALLEEN OF MET ZIJN TWEEËN AAN JE ZWEMTECHNIEK OF CONDITIE. LEER NIEUWE SLAGEN OF OEFEN JE KEERPUNTEN. HET KAN ALLEMAAL.
MEER INFORMATIE

SCHRIJF JE IN VOOR DE MAANDELIJKSE NIEUWSBRIEF

Ontvang elke maand het laatste nieuws en krijg techniekoefeningen, zwemtips, video’s en een zelfstandig trainingsprogramma in je mailbox!

SCHRIJF JE IN

BETER LEREN ZWEMMEN MET OLYMPISCHE TOPZWEMMERS

OVER ONS

Kennis en ervaringen uit het topzwemmen worden gebruikt om je uit te leggen wat de beste zwemtechniek is, waar je verbeterpunten liggen en hoe je deze kunt trainen door middel van verschillende techniekoefeningen. Onze expertise is terug te vinden in alle zwemslagen, zowel technisch als conditioneel. Of specifieker, hoe je jezelf kunt voorbereiden op een triatlon of zwemmen in het open water. De coaches van Personal Swimming gaan graag met jou aan de slag in het Sloterparkbad in Amsterdam!

Coaches Personal Swimming
Lees meer over ons